Din perspectivă de Secretar/Director, în cadrul platformei, poți configura zilele libere naționale.
Urmează pașii de mai jos pentru a realiza această acțiune:
1. Din panoul principal selectează Setările unității de învățământ;
2. Alege Ani școlari;
3. Regăsește câmpul Zile libere, acesta este situat în partea inferioară a paginii, sub Perioade de vacanță;
4. Toate zilele adăugate, se vor afișa descrescător în funcție de data acestora. În dreptul numelui Zile libere vei regăsi numărul total al zilelor adăugate;
5. Pentru adăugarea unei zile noi, apăsați pe butonul Adaugă;
6. Pentru adăugarea acesteia, trebuie să alegi data și denumirea, ulterior apasă pe butonul Confirmă;
7. Zilele libere naționale adăugate de către Director/Secretar pot fi editate (în dreptul acestora va apărea butonul marcat cu un pix), cele în dreptul cărora este afișată iconița de ștergere, pot fi doar șterse și readăugate din nou.