Platforma permite secretarului sau directorului recuperarea anumitor date pierdute în urma ștergerii voluntare sau nu. Astfel, ștergerea unui elev nu este definitivă. Recuperarea acestuia este descrisă în pașii următori:
- Din meniul principal, selectează modulul Elevi.
2. Din meniul central, selectează secțiunea Lista elevi. Identificarea elevului o vei realiza accesând opțiunea Căutare detaliată.
3. Căutarea o vei realiza în funcție de criteriile și informațiile cunoscute ale elevului în cauză: nume, cnp, clasă.
Important! Pentru identificarea elevilor șterși trebuie să selectezi “include elevi șterși” în cadrul căutării. De asemenea, această căutare o poți realiza și pentru alt an școlar, optând din selectorul An școlar pentru cel dorit.
4. După identificarea elevului dorit, apasă click pe opțiunea Recuperează regăsită în dreptul acestuia.
5. Recuperarea elevului șters îți permite în acest moment să îl vizualizezi în lista clasei din care făcea parte înainte de a fi șters, cu toate opțiunile active.
Important! După recuperarea elevului de către secretar sau director, acesta poate reaccesa contul personal, utilizând userul și parola.
În urma ștergerii elevului și recuperării acestuia, datele părinților se vor pierde definitiv. Pentru a atribui noi date părinților trebuie să editezi datele acestuia. Link de ajutor Cum editez un elev?