Din meniul principal selectează modulul Clase, apasă pe butonul de forma trei puncte (…) și alege opțiunea Orar.
Selectează secțiunea Intervale orare și apasă butonul Interval nou.
Stabilește numele intervalului orar, setează ora de început și ora de sfârșit pentru fiecare interval orar, adaugă intervale noi și apasă butonul Salvează.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum definesc intervalele orare?
Dacă fișierul ce conține tema rezolvată este o imagine (cu extensia jpg,gif,png etc.), vei avea posibilitatea deschiderii lui local și utilizării barei de unelte pentru a realiza corectarea.
Astfel, poți utiliza stiloul pentru adnotări, introducerii unui text, radiera, opțiune de ștergere completă, focusare în pagină și mutare și de a da un pas înapoi orice acțiune.
Fișierul temei poate fi și descărcat apăsând click pe săgeata din bara de unelte.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum corectez și evaluez o temă primită de la elev?
Din meniul principal, selectează modulul Clasele mele și ulterior clasa la care ești diriginte/învățător/educator.
Selectează din listă numele elevului pentru care dorești să resetezi parola și selectează opțiunea Resetare parolă.
Bifează calea prin care dorești să trimiți noua parolă către utilizator (e-mail sau telefon), apoi apasă butonul Trimite.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum resetez parola unui utilizator ca Diriginte?
Selectează din meniul principal opțiunea Extrașcolare și apasă butonul Creează grup.
Definește un set de marcaje pentru grupul tău, definește zilele când va avea loc activitatea și alege elevii/profesorii/părinții care vor participa în grupul de lucru.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum creez un grup în modulul extrașcolare
Din meniul principal, selectează modulul Clasele mele și selectează clasa dorită.
Selectează secțiunea În clasă, alege tipul notei (oral, test, proiect, etc.) și apasă butonul Notează.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum pun o notă?
Selectează Clasele mele din meniul principal și alege clasa unde dorești să trimiți tema.
Selectează butonul Teme în meniul de sus și apasă butonul Creează temă pentru a putea crea și trimite o temă.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum trimit o temă ca profesor?
Accesează modulul Portofoliu al contului tău și selectează opțiunea Activități diverse / Profesor online.
Selectează butonul portocaliu Adaugă activitate, completează câmpurile cu informațiile solicitate, în mod deosebit cele marcate cu * și apasă pe butonul Adaugă.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum introduc activitătile zilnice în activități cadre/profesor online?
În cadrul platformei Adservio un utilizator poate crea un singur cont căruia să îi atribuie ca nume utilizator o adresa de e-mail sau număr de telefon unic.
Cei care doresc să utilizeze aceeași adresă de e-mail sau număr de telefon pentru mai multe conturi, au posibilitatea unificării.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum unific două sau mai multe conturi Adservio?
În contul principal ( cel cu care au fost unificate celelalte conturi) apasă în colțul din dreapta-sus al paginii, pe numele tău sau pe poză.
În meniul vizibil, contul sau conturile asociate vor fi afișate sub numele tău.
Pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum schimb conturile atunci cand sunt unificate ?
Dacă școala ta are implementată platforma de Management Educațional Adservio, atunci vei primi un cod de înregistrare unic de la personalul administrativ al școlii în baza căruia îți poți creea contul.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul : Cum mă înregistrez în Adservio