Apasă pe numele tău din partea superioară dreaptă a ecranului și selectează opțiunea Preferințe.
În secțiunea Generale, subsecțiunea Date de contact, apasă butonul Modifică (din dreptul numărului de telefon).
În fereastra deschisă introdu numărul de telefon sau adresa de email și apasă butonul validează;
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul:Cum îmi validez numărul de telefon? sau Cum îmi validez adresa de email ?
Accesează modulul Mesaje din meniul principal din partea stângă și apasă butonul Mesaj nou.
Adaugă numele sau prenumele destinatarului folosind lista de nume sugerate (prin scrierea inițialei).
Dă un titlu mesajului tău și scrie textul mesajului în căsuța specială.
Pentru a expedia mesajul apasă butonul Trimite.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum trimit un mesaj din rubrica Mesaje?
Accesează modulul Situația la zi și alege secțiunea Absențe, din bara de sus.
Poți vizualiza situația fiecărui semestru apăsând pe axa timpului din partea de sus a paginii sau situația pe anii anteriori apăsând pe săgeata din partea stângă a axei.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum vizualizez absențele copilului?
Apasă butonul Recuperează parola aflat sub câmpurile pentru logare și introdu numele de utilizator, e-mailul sau numărul de telefon cu care ți-ai creat contul.
Apasă butonul Continuă iar în cazul în care ai furnizat adresa de e-mail, vei primi un mesaj cu instrucțiunile de resetare a parolei
Dacă ai furnizat numărul de telefon, vei primi un cod de acces prin sms.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum îmi recuperez parola ?
Selectează modulul Orar (poți vizualiza orarul clasei, realizat pe zile și intervale orare).
Pentru a printa orarul, apasă pe butonul de Printare din partea dreapta-sus.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum vizualizez orarul?
Din meniul principal selectează modulul Situația la zi, secțiunea Note.
Pentru a vizualiza situația pe semestre, apasă pe axa timpului.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum aflu notele copilului meu
Selectează modulul Situația la zi din meniul principal iar în cazul în care elevul a primit o temă, acest lucru este semnalizat cu o bulină roșie, în meniul din partea de sus.
Selectează secțiunea Teme iar în pagina deschisă poți vedea temele pe care profesorii le-au solicitat de la elev.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum vad temele primite de elev din contul de parinte?
În cadrul platformei Adservio un utilizator poate crea un singur cont căruia să îi atribuie ca nume utilizator o adresa de e-mail sau număr de telefon unic.
Cei care doresc să utilizeze aceeași adresă de e-mail sau număr de telefon pentru mai multe conturi, au posibilitatea unificării.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum unific două sau mai multe conturi Adservio?
În contul principal ( cel cu care au fost unificate celelalte conturi) apasă în colțul din dreapta-sus al paginii, pe numele tău sau pe poză.
În meniul vizibil, contul sau conturile asociate vor fi afișate sub numele tău.
Pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul: Cum schimb conturile atunci cand sunt unificate ?
Dacă școala ta are implementată platforma de Management Educațional Adservio, atunci vei primi un cod de înregistrare unic de la personalul administrativ al școlii în baza căruia îți poți creea contul.
Pentru a pentru a afla mai multe detalii, accesează articolul : Cum mă înregistrez în Adservio