Accesează grupul în care ești administrator și adaugă toți membrii ce trebuie să facă parte din grupul respectiv.
Odată ce grupul este creat și membrii acestuia sunt adăugați în grup, creează evenimente și sesiunile de lucru.
Ca titlu demonstrativ am creat un grup dedicat elevilor ce doresc să studieze un instrument muzical și am creat evenimente pentru fiecare instrument în parte: chitară, pian și vioară .
În momentul în care creăm acest eveniment avem opțiunea:
- de a permite ca toți membrii grupului să participe la eveniment;
- putem permite membrilor să adere singuri la evenimentul creat;
- îi putem adăuga individual după crearea evenimentului.
Totodată avem posibilitatea să creăm automat videoconferințele pentru fiecare sesiune prin bifarea ultimei opțiuni de “creează videoconferință pentru toate sesiunile din acest eveniment” sau manual, înainte de începerea evenimentului.
La pasul următor va trebui să alegi sesiunile de lucru pentru acest eveniment. Dacă doriți să aveți două sau mai multe sesiuni, puteți adăuga sesiuni prin apăsarea butonului “adaugă încă o dată fixă”.
Ai posibilitatea să adaugi sesiuni suplimentare după crearea evenimentului prin accesarea opțiunii de Adaugă sesiune.
După ce evenimentul a fost creat, în meniul Discuții membrii grupului vor vizualiza când se va desfășura următorul eveniment.
În momentul începerii sesiunii din cadrul evenimentului, toți membrii vor vizualiza faptul că acesta este în desfășurare si vor putea participa în videoconferință prin apăsarea butonului Deschide.