Serviciul de videoconferință online prin intermediul platformei Zoom este disponibil și pentru inițierea sedințelor susținute de directori cu profesorii unității de învățământ. Astfel, crearea unui grup de utilizatori privat în cadrul secțiunii Extrașcolare îți permite să realizezi consilii profesorale online la un click distanță.
1. Din meniul principal, selectează modulul Grupuri și apasă butonul Creează grup;
- alege un nume pentru grupul tău;
- bifează dacă vrei ca grupul să fie public (vizibil pentru toți utilizatorii Adservio) sau privat (vizibil doar pentru membrii grupului);
- adaugă o imagine reprezentativă pentru grupul tău;
- notează câteva detalii legate de grup;
- bifează dacă se vor aplica taxe de participare la întâlnirile grupului;
- numește un coordonator de grup; coordonatorul de grup are acces la zona de întâlniri și poate adăuga sau elimina membri în/din grup;
- apasă butonul Înainte.
2. Adaugă un set de marcaje;
- definește un set de marcaje pentru grupul tău care te vor ajuta să gestionezi mai ușor taxele(și nu numai); marcajele vor avea culori diferite pentru a fi mai ușor de identificat ulterior; se poate face filtrarea/ sortare pe un anume tip de marcaj, folosind filtrul marcaje din secțiunea întâlniri – raport membri;
- bifează dacă dorești ca toți membrii să aibă un anume marcaj predefinit; marcajul predefinit poate fi modificat mai târziu;
- apasă butonul Înainte.
3. Alege profesorii care vor participa în grupul de lucru:
- poți alege membrii grupului, după nume sau după ciclul școlar sau poți selecta toți profesorii prin bifarea butonului selectează toate pentru categoria dorită.
- apasă butonul previzualizare pentru a vizualiza un rezumat al grupului creat;
- dacă detaliile sunt corecte, apasă butonul salvează;
- dacă sunt detalii greșite, apasă butonul înapoi și mergi la pasul pe care vrei să-l modifici.
5. Pentru a începe videoconferința, apasă butonul Începe videoconferința Zoom;
- în cazul în care nu ai un cont Zoom activ, urmează pașii : Cum creez un cont Zoom pentru Adservio?