1. Din meniul principal, selectează modulul Teste și chestionare, iar apoi secțiunea Create de mine;
2. Apasă pe butonul Creează;
3. Selectează Raport evaluare, iar apoi apasă pe butonul Următorul;
4. Adaugă Titlul formularului și o Scurtă descriere;
5. Apasă butonul Opțiuni de completare;
- dacă vrei ca acel capitol al formularului să apară vizibil doar profesorilor care predau materia respectivă;
- dacă nu se specifică o materie, atunci secțiunea respectivă va fi vizibilă pentru toți cei selectați.
6. Adaugă întrebarea și bifează ce tip de răspunsuri dorești (răspuns lung, răspuns scurt etc.);
- opțiunea Răspunsuri în listă îți oferă posibilitatea de a scrie răspunsul corect comparativ cu opțiunea Răspunsuri multiple care îți oferă posibilitatea de a bifa răspunsul corect;
7. Apasă butonul Adaugă întrebare sau Adaugă secțiune pentru a aduga o întrebare sau o secțiune nouă;
- Apasă pe butonul Adaugă secțiune Likert pentru a adăuga o secțiune cu variante de răspuns;
8. După ce ai completat toate câmpurile apasă pe butonul Continuă;
9. Selectează clasele apăsând pe butonul Selectează clase;
10. Alege cine poate vedea rezultatele alegând una dintre cele 3 variante (elevi/ părinți/ cadre didactice) sau apasă pe secțiunea Caută membru pentru a căuta persoana, iar apoi apasă pe butonul Următorul;
11. Selectează dacă vrei ca acest formular să fie recurent, ce tip de recurență (săptămânal/lunar), până la ce dată se poate completa, în ce zile să se repete și cum dorești să se publice rezultatele (manual/instant/când se atinge termenul limită), iar ulterior apasă pe butonul Următorul;
12. Apasă pe butonul Publică pentru a publica sau Previzualizează pentru a vizualiza formularul;