Materiile prezente în modulul Transferuri sunt alocate doar pentru unitatea de învățământ unde sunt vizualizate. Așadar, toate modificările și înregistrările realizate aici sunt exclusive. Pentru a transfera o materie școlară de la o clasă la alta, urmează pașii:
1. Primul pas constă în indentificarea materiei greșite și a clasei, prin accesarea modulului Clase-Încadrare:
2. Al doilea pas constă în asocierea materiei corecte și profesorul aferent:
3. Selectează din meniul principal modulul Transferuri, secțiunea Materii
4. Pasul 1 este destinat materiei pe care dorim să o transferăm, (materia greșită) anul în care s-a predat acea materie, clasa la care s-a predat și profesorul disciplinei:
Observație: Această acțiune se realizează doar în cazul în care s-au creat două discipline cu nume diferite, iar notarea s-a realizat la ambele materii de exemplu TIC și TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI.
5. La pasul 2 selectăm toți elevii:
6. La pasul final, selectăm materia corectă la care dorim să asociem fiecare activitate (note, absențe, etc.) pe care a realizat-o cadrul didactic la disciplina greșită:
7. Ne întoarcem la clasa de la pasul nr. 1 – Profesori, apăsăm click pe numele materiei greșite și ștergem profesorul materiei, selectând pe X-ul din fața numelui acestuia, apoi salvăm acțiunea prin apăsarea butonului portocaliu Salvează.