Crearea unui sondaj presupune construirea unui set de întrebări, tip chestionar, pe care îl poți distribui tuturor tipurilor de utilizatori.
Înainte de a transmite spre completare chestionarul întocmit îl poți modifica în funcție de necesitate. Pașii pentru modificarea unui chestionar creat sunt următorii:
1. Accesează contul personal și din meniul principal, selectează modulul Teste și chestionare, iar apoi secțiunea Create de mine;
3. Alege Sondaj, iar apoi apasă pe butonul Următorul;
4. Poți selecta un șablon al fișei de feedback și ai posibilitatea personalizării acesteia. În momentul selectării șablonului, este obligatorie completarea între parantezele pătrate, a numelui profesorului și a materiei pentru care dorești să transmiți evaluarea;
5. Toate întrebările și răspunsurile sunt editabile. Ai posibilitatea să modifici, să ștergi sau să adaugi o întrebare nouă. După finalizare apasă butonul Continuă;
6. Selectează clasele apăsâns pe butonul Selectează clase; Aveți posibilitatea de a bifa ca aceste răspunsuri să fie anonime;
7. Alege cine poate vedea rezultatele alegând una dintre cele 3 variante (elevi/ părinți/ cadre didactice) sau apasă pe secțiunea Caută membru pentru a căuta persoana, iar apoi apasă pe butonul Următorul;
8. Selectează dacă vrei ca acest formular să fie recurent, ce tip de recurență (săptămânal/lunar), până la ce dată se poate completa, în ce zile să se repete și cum dorești să se publice rezultatele (manual/instant/când se atinge termenul limită), iar ulterior apasă pe butonul Următorul;
9. Apasă pe butonul Publică pentru a publica sau Previzualizează pentru a vizualiza formularul;
10. Dacă dorești să editezi, apasă pe pictograma ce conține cele 3 puncte , iar ulterior Editează;
11. Poți șterge sau modifica întreg conținutul chestionarului, tipul de răspuns pentru fiecare întrebare sau bifa pentru întrebare obligatorie. Pentru a salva apasă butonul Continuă, din partea de jos a paginii;
12. Apasă pe butonul Publică pentru a publica sau Previzualizează pentru a vizualiza formularul.