Ai posibilitatea stocării fișierelor în cadrul contului personal, în sistem cloud (spațiu virtual), precum și distribuirea acestora către alți utilizatori. Pașii necesari distribuirii sunt următorii:
- Din meniul principal, selectează modulul Fișiere.
2. Din lista fișierelor stocate, selectează din dreptul celui pe care dorești să îl partajezi opțiunea Distribuie.
Observație: Dacă vei dori să distribui mai mult de un fișier cu un utilizator, îți recomandăm să creezi întâi un dosar digital, prin apăsarea pictogramei albastre din partea de sus, în care să încarci sau să muți documentele vizate.
3. Scrie numele persoanei cu care vrei să distribui documentul sau selectează opțiunea căutare avansată în cazul în care dorești să distribui unui număr mai mare de utilizatori concomitent.
Tot la acest pas există și o altă metodă de distribuire a unui fișier, crearea unui link către acesta, prin apăsarea opțiunii Generează link către acest document. După generarea link-ului îl poți copia și trimite persoanelor interesate. Doar persoanele care dețin acest link pot avea acces la fișier.
4. În cadrul căutării avansate selectează categoria de utilizatori vizată, urmând să bifezi un grup sau individual persoanele destinatare. Apasă butonul Adaugă.
5. Scrie un mesaj pentru persoanele cărora le vei distribui fișierul. Apasă click pe butonul Distribuie.
6. După finalizarea distribuirii vei regăsi mesajul de confirmare, Fișierul a fost distribuit cu succes.
Observație: Fișierele distribuite le vei identifica în lista ta prin prezența butonului sugestiv din dreptul fiecăruia. Apăsând pe el vei afla detalii cu privire la această distribuire.
Important! Dacă fișierul distribuit îl ștergi din lista proprie, acesta ramane disponibil în contul destinatarilor.
Fiecare utilizator are la dispoziție 5 GB spațiu de stocare total.