După distribuirea codurilor de acces tuturor elevilor din clasă și crearea conturilor individuale, dirigintele, are posibilitatea punctual să genereze o nouă parolă pentru contul Adservio al elevilor și părinților din clasa sa, care solicită acest lucru. Pașii sunt următorii:
- Din meniul principal, selectează modulul Clasele mele și ulterior clasa la care ești diriginte/învățător/educator.
2. Selectează din listă numele elevului pentru care dorești să resetezi parola.
3. Se va deschide o fereastră cu datele de identificare ale elevului și ale părinților acestuia. Selectează opțiunea Resetare parolă.
4. Bifează calea prin care dorești să trimiți noua parolă către utilizator (e-mail sau telefon), apoi apasă butonul Trimite.
5. După transmiterea parolei, vei regăsi un mesaj de confirmare în partea superioară a paginii.
Observație: Utilizatorul va primi noua parolă a contului Adservio, prin sms sau un link de resetare a parolei, prin e-mail. După introducerea acesteia în momentul autentificării va trebui să o înlocuiască cu o parolă nouă, personalizată.
Important! Dacă utilizatorul nu are are activat contul Adservio, în locul opțiunii Resetează parola va apărea opțiunea Trimite cod de acces.