Dacă în momentul începerii lecției interactive prin serviciul de videoconferință Zoom ești întâmpinat cu o eroare ce te anunță ca meeting-ul nu a început deși tu ești gazdă, trebuie să urmezi pașii descriși mai jos:
Șterge datele aplicației Zoom
- Accesează Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate in telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Zoom.
- Accesează modulul Stocare sau Spațiul de Stocare
- Optează pentru Ștergerea Datelor.
Conectare în Zoom cu același cont ca în Adservio
- Deschide aplicația Zoom instalată in telefon. În cazul în care ești deja conectat în Zoom cu un cont, verifică să fie contul corect. Apasă pe Settings.
- Apasă pe contul curent afișat în Zoom.
- Verifică adresa de mail să corespundă cu adresa contului de Zoom ce l-ai asociat în Adservio.
- Dacă nu este nici un cont autentificat în Zoom, apasă pe Sign in
- Vei avea două opțiuni de conectare:
1.Cu adresa de mail și parola
2.Cu un cont Google (se termină in gmail.com)