Dacă în momentul în care ai creat o lecție interactivă prin Zoom, aceasta nu poate fi deschisă deoarece butonul Deschide Zoom nu te redirecționează către acest serviciu, urmărește pașii descriși mai jos:
Șterge datele aplicației Zoom
- Accesează Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate in telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Zoom.
- Accesează modulul Stocare sau Spațiul de Stocare
- Optează pentru Ștergerea Datelor.
Ștergerea datelor aplicației Adservio
- Accesează Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate în telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Adservio.
- Accesează Stocare sau Spațiu de Stocare
- Optează pentru Ștergerea Datelor.
Deschidere Meeting Zoom din Browser
- Accesează Platforma Adservio din Browser (Preferabil Chrome) și creează o lecție interactivă iar mai apoi apasă pe butonul Deschide Zoom
- Acceptă ca lecția să se deschidă în Zoom.