Dacă în momentul în care dorești să participi la o lecție interactivă prin Zoom, butonul de Participă nu te redirecționează către acest serviciu, urmărește pașii de mai jos pentru a rezolva problema și a participa cu succes la lecții:
Șterge datele aplicației Zoom
- Accesează Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate in telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Zoom.
- Accesează modulul Stocare sau Spațiul de Stocare
- Optează pentru Ștergerea Datelor.
Ștergerea datelor aplicației Adservio - Accesează Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate în telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Adservio.
- Accesează Stocare sau Spațiu de Stocare
- Optează pentru Ștergerea Datelor.
Deschidere Meeting Zoom din Browser
- Accesează Platforma Adservio din Browser (Preferabil Chrome) și deschide mesajul pentru Lecție Interactivă iar mai apoi ține apîsat cel puțin două secunde pe butonul de Participă
- După momentul apăsării vei observa că vor apărea mai multe opțiuni pentru a deschide lecția fie în Filă Nouă sau în Browser.
- Dacă lecția interactiva în Zoom nu se va deschide imediat, selectează deschiderea meeting-ului în Browser iar mai apoi acceptă ca Zoom să deschidă lecția în aplicație.