Din perspectivă de Secretar/Director aveți posibilitatea de a introduce mediile elevilor transferați. Urmați pașii de mai jos pentru a putea realiza acțiunea de generare a mediilor pe ani școlari.
1. Din meniul principal selectați modulul Clase;
2. Alege clasa în care se regăsește elevul și din dreptul acesteia selectează opțiunea Elevii clasei;
3. Din lista tuturor elevilor selectează elevul transferat, din dreptul acestuia apasă pe pictograma cu cele 3 puncte și alege opțiunea modifică medii;
4. Din partea superioară a paginii alege anul școlar anterior și vei apăsa butonul editează (pentru a adăuga informațiile aferente transferului din școala de proveniență);
5. Odată completate informațiile aferente transferului, apasă butonul Adaugă materie.
În cazul în care materia nu se regasește în lista afișată, se va adăuga din modulul Nomenclatoare -> Materii;
Vezi articolul: Cum adaug o materie școlară?
6. După apăsarea butonului adaugă materie, introduceți numele acesteia împreună cu mediile aferente elevului. Pentru adăugarea următoarelor materii, din fișa transferului, apăsați adaugă materie.
Datele consemnate se vor înregistra apăsând butonul Salvează.
- În cazul în care ați introdus greșit o materie, aceasta se poate șterge apăsând pe coșul din dreptul acesteia.
- Bifați căsuța care inidcă luarea în considerare la calculul mediei anuale. Următoarea căsuță se bifează doar dacă media semestrială se calculează cu zecimale.