Din perspectivă de Secretar/Director ai posibilitatea de a adăuga suprascrieri, la catalogul PDF, cu mențiuni privind transferurile, retragerile, amânările, corigențele etc, sau mențiuni privind datele personale ale elevilor.
Urmează pașii de mai jos pentru a putea realiza această acțiune.
1. Din meniul principal, selectează modulul Documente;
2. Din lista documentelor alege Catalog PDF;
3. Alege anul școlar, clasa și selectează din partea superioară a paginii Adaugă suprascriere;
4. Din categoriile puse la dispoziție de platforma Adservio, alege Date elevi;
5. Alege categoria și subcategoria dorită;
6. Opțiunea Subcategorie permite adăugare a două tipuri de suprascrieri:
- Mențiuni: consemnările din cadrul acestei rubrici trebuie să fie de tipul: transferurilor, retragerilor, amânărilor, corigențelor, avertismentelor etc;
IMPORTANT: dacă pentru elevul selectat, în chenarul cu Mențiuni, există deja un text (preluat automat din informațiile introduse în platformă), acestea nu se vor șterge, ci se vor adăuga în continuare. Mențiunile se vor adăuga unele sub altele, după fiecare mențiune se apasă ENTER și se trece din rând nou, păstrând lizibilitate în catalog.
*Pentru a salva suprascrierea în catalogul PDF apasă butonul Finalizează;
OBSERVAȚIE: Orice suprascriere de tipul Mențiune se va regăsi, în catalog PDF, în chenarul cu numele elevului;
2. Mențiuni personale: această secțiune este specifică adăugării de informații personale ale elevilor;
*Pentru a salva suprascrierea în catalogul PDF apasă butonul Finalizează;
OBSERVAȚIE: supracrsierile de tipul Mențiuni personale se vor regăsi, în catalogul PDF, în pagina cu Date personale ale elevilor -> Mențiuni, în dreptul elevului;