Dacă nu deții un cont activ Premium sau Basic, pe platforma zoom.us și dorești să îl asociezi platformei Adservio, sunt necesare următoarele configurări:
- Autentifică-te în contul de profesor și accesează clasa unde dorești să susțineți videoconferința.
2. Selectează secțiunea Lecție video, și butonul Începe o nouă lecție.
3. În cazul în care nu există un cont Zoom asociat pe platforma Adservio, această opțiune va fi dezactivată. Pentru activarea opțiunii, accesează link-ul Mergeți în pagina de preferințe.
4. Din secțiunea conturi alege să activezi Zoom, din partea de jos a paginii și rumează pașii indicați.
8. Accesează mail-ul transmis de către Zoom și butonul Activate account.
9. Vei fi redirecționat către platforma zoom.us și vei avea de parcurs trei pași pentru crearea contului. În primul pas este necesară completarea datelor contului personal Zoom. Nume, prenume și setarea parolei. După completarea datelor, apasă butonul Continuă.
10. În al doilea pas ai posibilitatea să transmiți invitații colegilor profesori pentru crearea contului Zoom. Dacă dorești să sari peste acest pas, apasă butonul Sari peste acest pas, iar dacă dorești să transmiți invitațiile, completează adresele de e-mail ale profesorilor și apasă butonul Invită.
11. Contul tău Zoom a devenit activ și poate fi utilizat pentru videoconferințe.
Pentru a asocia contul Zoom pe platforma Adservio, sunt necesare următoarele configurări: vezi articolul Cum asociez contul Zoom pe platforma Adservio.
Atenție! Pașii pentru crearea contului Zoom sunt necesari doar pentru cadrele didactice. În momentul susținerii lecțiilor interactive pe Zoom de către profesori prin intermediul Adservio, elevii vor primi link-urile de participare în lecție automat în modulul „Mesaje”.