Directorul sau secretarul unității de învățământ poate iniția în cadrul platformei înregistrarea automată și notificarea utilizatorilor privind plata unei taxe de școlarizare, de activități extracurriculare, masă, etc.
Modulul de taxe devine disponibil pentru o unitate de învățământ, doar după activarea acestuia din configurările contului de director sau secretar.
Important! Taxa va fi atribuită elevilor, dar va deveni vizibilă în contul părinților acestora.
Important! Acest modul nu reprezintă un program de contabilitate, ci doar o modalitate facilă de monitorizare a plăților, pentru taxele aplicate de unitatea de învățământ. Utilizatorii sunt notificați și beneficiază de generarea unei facturi în momentul efectuării plății.
Pentru a modifica o taxă unui plătitor, folosiți link-ul de ajutor numit: Cum creez o taxă?
- Din meniul principal, selectează modulul Taxe. Din lista taxelor înregistrate, selectează denumirea taxei dorite.
2. În partea de jos a paginii vei regăsi lista elevilor atribuiți taxei selectate. Pentru a identifica elevii care au achitat integral taxa aplicată până la momentul respectiv, aplică filtrul Terminată, regăsit în partea superioară a tabelului.
3. În momentul aplicării filtrului, vor rămâne afișate în tabel doar clasele și elevii aferenți ce au taxa achitată în procent de 100%. În acest fel, poți extrage doar platitorii integrali ai taxei apăsând click pe fiecare clasă regăsită în cadrul tabelului filtrat.