Directorul sau secretarul unității de învățământ poate iniția în cadrul platformei înregistrarea automată și notificarea utilizatorilor privind plata unei taxe de școlarizare, de activități extracurriculare, masă, etc.
Modulul de taxe devine disponibil pentru o unitate de învățământ, doar după activarea acestuia din configurările contului de director sau secretar.
Important! Taxa vor fi atribuită elevilor, dar va deveni vizibilă în contul părinților acestora.
Important! Acest modul nu reprezinta un program de contabilitate, ci doar o modalitate facilă de monitorizare a plăților, pentru taxele aplicate de unitatea de învățământ. Utilizatorii sunt notificați și beneficiază de generarea unei facturi în momentul efectuării plății.
Pașii pentru a modifica o taxă unui plătitor, sunt următorii: Link de ajutor Cum creez o taxă?
- Din meniul principal, selectează modulul Taxe. Din lista taxelor înregistrate, selectează denumirea taxei dorite.
2. Din lista elevilor atribuiți taxei selectate, identifică elevul dorit apăsând click pe clasa din care acesta face parte. După identificarea acestuia în listă, apasă click pe opțiunea Modifică taxă.
Observație: Dacă nu cunoști clasa din care face parte elevul, poți realiza o căutare în listă după numele acestuia.
3. Pentru elevul selectat poți modifica suma taxei pe care o va achita. Bifează opțiunea Aplica facturilor următoare pentru a genera facturi cu suma modificată. Poți salva modificările efectuate apăsând click pe butonul Aplică modificările.
4. Confirmarea modificării se va realiza prin prezența mesajului Suma facturării a fost actualizată.