Resetarea accesului în cadrul unui cont Adservio, pentru un utilizator a căruit cont a fost deja creat, poate fi realizată de către directorul sau secretarul unității de învățământ.
Aceștia pot oferi o nouă parolă elevilor, părinților sau profesorilor prin sms sau pe e-mail.
Pașii pentru resetarea parolei, sunt următorii:
- Din meniul principal, selectează modulul Elevi. Identifică elevul pentru care dorești să generezi parola. Cum caut un elev?
2. După selectarea numelui utilizatorului dorit, se va deschide o fereastră cu datele de identificare ale acestuia.
- Dacă utilizatorul ales are contul activat, cu adresa de e-mail sau telefonul înregistrate, se va activa butonul Resetează parola, în partea dreaptă a profilului său.
- Dacă utilizatorul nu are contul activat sau nu are o adresă de e-mail / un număr de telefon înregistrat, butonul Resetează parola va fi inactiv.
3. Bifează calea prin care dorești să trimiți o parolă utilizatorului. Poți alege între transmiterea unui link de resetare pe e-mail sau prin sms pe telefon, apoi apasă butonul Trimite.
4. Pentru utilizatorul care nu are are activat contul Adservio, în locul butonului Resetează parola va apărea butonul Trimite cod de acces.
Observație:
- Dacă utilizatorul nu are înregistrat un număr de telefon sau o adresă de e-mail butonul Trimite cod de acces va deveni inactiv. Pentru acest caz singurul mod pentru a oferi codul de înregistrare va fi prin descărcarea acestora în format PDF. Cum trimit coduri de acces din cont de secretar?
- Dacă deții un contact al utilizatorului, îl poți introduce apăsând butonul Adaugă. După completarea datelor și salvarea acestora, butonul Trimite cod de acces va deveni accesibil.