Directorul sau secretarul unității de învățământ poate iniția în cadrul platformei înregistrarea automată și notificarea utilizatorilor privind plata unei taxe de școlarizare, de activități extracurriculare, masă, etc.
Modulul de taxe devine disponibil pentru o unitate de învățământ, doar după activarea acestuia din configurările contului de director sau secretar.
Important! Taxa vor fi atribuită elevilor, dar va deveni vizibilă în contul părinților acestora.
Important! Acest modul nu reprezinta un program de contabilitate, ci doar o modalitate facilă de monitorizare a plăților, pentru taxele aplicate de unitatea de învățământ. Utilizatorii sunt notificați și beneficiază de generarea unei facturi în momentul efectuării plății.
Pașii pentru a modifica o taxă unui plătitor, sunt următorii: Link de ajutor Cum creez o taxă?
1. Din meniul principal, selectează modulul Financiar. Selectează Management servicii;
2. Din partea superioară alegeți categoria Servicii, identifică taxa și apasă cele trei puncte din dreptul acestuia. Alege Editare, din lista celor funcționalităților puse la dispoziție.
3. Din bara superioară regăsește Informații preț, pentru taxa selectată identifică câmpul valoare unică și modifică suma introdusă anterior. Poți salva modificările efectuate apăsând click pe butonul Salvează schimbările.
4. Confirmarea modificării se va realiza prin prezența mesajului Serviciul a fost actualizat cu succes.