Pentru raportarea situației financiare, cât și vizualizarea tuturor facturilor înregistrate, conectați-vă în contul de Secretar/Director și urmați pașii de mai jos:
1. Din panoul principal alegeți modulul Financiar și selectați Panou financiar;
2. În panoul deschis aveți posibilitatea identificării unui mebru, introducând numele acestuia în câmpul Caută membri;
3. După identificarea membrului, regăsim fișa acestuia cu lista tuturor serviciilor asignate;
4. Puteți regăsi un serviciu utilizând filtrele puse la dispoziție de platfomă;
5. În secțiunea Facturi, identificăm numărul tuturor facturilor emise unui membru. Prin intermediul filtrelor putem vizualiza facturile selectate;
6. Fiecare factură poate fi descărcată, stornată, sau se pot vizualiza detaliile acesteia (selectând pictograma cu cele trei puncte);
7. În categoria Plăți, vizualizați tipul de plată și modul în care a fost achitat, numerar , transfer bancar sau plata cu cardul;
8. Se pot constata informațiile personale ale plătitorului: numele companiei (dacă factura a fost plătită prin intermediul firmei), nume și prenume, strada, numărul de telefon, adresa de email etc, utilizând secțiunea Profil de facturare;
Orice factură se poate edita sau elimina, apăsând pe pictograma cu cele trei puncte din dreptul acesteia;
9. Tot în cadrul Panoului financiar puteți vizualiza suma totală ce urmează a fi încasată;
10. Pentru fiecare serviciu asignat (ex: taxă de școlarizare), sunt specificate toate detaliile: numărul persoanelor facturate, numărul facturilor, suma totală ce urmează a fi încasată și suma facturilor plătite.
11. Evoluția lunară oferă posibilitatea vizualizării sumelor facturate și a celor încasate, în mod grafic;
12. Pentru a vizualiza persoanele care au facturi cu termenul scadent depășit, regăsiți secțiunea Membri restanțieri. În cadrul acestei categorii identificați membrii și numărul facturilor asignate.
Facturile se pot plăti, în cadrul acestei secțiuni, prin selectarea pictogramei din dreptul acesteia.