Dacă în timpul unei lecții interactive prin Webex constați că ai probleme cu microfonul sau partea de audio, urmează pașii descriși mai jos:
Ștergerea datelor aplicației Webex
- Accesează Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate in telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Webex.
- Pentru a verifica dacă aplicația Webex are permisiunea de accesare a funcției audio, deschide Setările telefonului și caută opțiunea Aplicații sau Aplicații și Notificări.
- Accesează opțiunea ce va afișa intreaga listă cu aplicațiile instalate in telefonul mobil, precum Manager de Aplicații sau Gestionează Aplicațiile.
- Caută aplicația Webex.
- Accesează meniul de Permisiuni
- Asigură-te că este permis accesul la Cameră, Microfon și Telefon .
- În cazul în care aceste două opțiuni sunt bifate, iar funcția audio/video nu poate fi accesată, deschide Setările telefonului și accesează opțiunea Despre telefon.
- Accesează Actualizările de Sistem/Software.
- Verifică dacă există actualizări ce nu au fost realizate – opțiunea (1) – și instalează dacă aceastea sunt disponibile. În cazul în care nu exista nici o actualizare disponibilă, vei primi mesajul Nu sunt actualizări disponibile – opțiunea (2)